loading...
ثبت نام جهت مهاجرت به استرالیا
مدیر سایت بازدید : 93 یکشنبه 07 آبان 1391 نظرات (0)

دولت استرالیا هیچ گونه هزینه ای در قبال ثبت نام جهت اسکان مجدد دریافت نمی کند و هزینه ای که شما در این سایت بابت ثبت نام پرداخت می نمایید به دلیل خدماتی است که این سایت در مراحل ثبت نام شما انجام میدهد. این خدمات عبارت اند از:

 

1- عکس هایی که باید در ثبت نام ضمیمه نامه خود نمایید باید دارای خصوصیاتی باشد که در غیر این صورت ثبت نام شما باطل می گردد. درصورت نیاز عکس های ارسالی شما توسط کارشناسان ما، تعمیر و سپس برای ثبت نام شما مورد استفاده قرار می گیرند.

 

2- کپی پاسپورتی ( کارت اقامت) که شما ارسال می نمایید باید در سایزی استاندارد و کیفیتی مرغوب باشد و تمامی اطلاعات درج شده در آن کاملا واضح و خوانا باشد. در غیر اینصورت ممکن است یکی از دلایل ابطال ثبت نام شما، خوانا نبودن کپی مدارک شما باشد و این مسئله بدین معناست که شما قصد تقلب و سوء استفاده داشته اید.

 

3- یکی دیگر از دلایل مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که درصورتی که با شما تماس گرفته شود، اگر شما به هر دلیلی قادر به پاسخگویی نباشید ( قطع، خاموش، خارج از دسترس، اشغال، بی پاسخ و ...) ، چند مرتبه بیشتر با شما تماس گرفته نخواهد شد. بنابراین شما از تماس دولت استرالیا مطلع نخواهید شد. ( درصورتی که پس از مدتی از تماس آگاه شده و با آنها تماس حاصل نمایید دیگر، تماس شما بی فایده خواهد بود زیرا ثبت نامی که باطل شود غیر قابل بازگردانی است و شما باید مجددا ثبت نام نمایید. )

 

ما شماره تماس خود را وارد نموده و همیشه تلفن ها را در دسترس قرار داده و آماده پاسخگویی می باشیم. به محض اینکه با ما تماس گرفته شود، شرکت شما را از طریق یکی از راههای ارتباطی ( تلفن، ایمیل، آدرس ) مطلع می سازد. آنگاه ساعتی که قرار است با شما تماس گرفته شود به شما اعلام میگردد.

 

4- آیا شما به زبال انگلیسی مسلط هستید؟ آیا به خوبی می توانید به زبان انگلیسی سخن بگویید؟ مسلط بودن به زبان انگلیسی یکی از لارمات مهم برای ثبت نام شما می باشد، زیرا تمامی فرم های ثبت نام به زبان انگلیسی بوده و کافیست که شما یکی از مشخصات خود را اشتباه وارد نمایید تا ثبت نام شما، غیر قابل قبول واقع شود. از آنجا که همه فرم های سایت ما کاملا فارسی است، شما در ارسال مشخصات خود هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت زیرا پس از تکمیل فرم فارسی توسط شما، کارشناسان ما مشخصات شما را در فرم های انگلیسی لاتاری استرالیا با دقت تمام و رعایت آن درج کرده و سپس آن را ارسال می نمایند.

 

حتی وقتی با شما تماس گرفته شود نیز ما شما را تنها نخواهیم گذاشت. هنگامی که برای تماس با شما هماهنگ شود آنها با ما تماس گرفته، همزمان ما با شما تماس خواهیم گرفت. سوالاتی که آنها از کارشناس ما در مورد شما می پرسند از شما به فارسی سوال می شود. سپس به آنها اعلام می گردد. شخصی که به جای شما صحبت می کند خود را مترجم شما مرفی می کند، پس هیچ جای نگرانی نیست.

 

5- به دلیل اوریجینال نبودن بخش اعظمی از نسخه های ویندوز موجود در ایران در صورتی که فرد متقاضی با استفاده از یکی از این نسخه ها اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نماید به دلیل نقض قانون کپی رایت تقاضانامه اش باطل می گردد.متقاضیانی که از طریق شرکت ما اقدام نمایند با چنین مشکلی مواجه نخواهند شد.

 

6- ارسال نامه های ناقص، و ارسال دوباره آن، منجر به مجرم شناخته شدن شما می شود. سرعت اینترنت در ایران پایین بوده و امکان قطع شدن اینترنت در حین ارسال نامه و یا ارسال نامه به صورت ناقص موجب ابطال فرم ثبت نام شما خواهد شد. حتی ثبت نام مجدد شما هم بی فایده خواهد بود. ما این کار را با استفاده از اینترنت با سرعت بالا و با استفاده از ایمیل هایی روی سرورهای شخصی انجام میدهیم و امکان چینن اتفاقاتی وجود ندارد.

 

7- هنگام تماس با شما کارشناسان ما به شما کمک می کنند تا بتوانید پاسخ های مؤثرتری بدهید تا شانستان برای مهاجرت را از دست ندهید.

 

8- هرگاه که شما سوالی داشتید می توانید از طریق فرم تماس با ما سؤال یا مشکل خود را مطرح نمایید. همچنین می توانید نامه خود را به آدرس info@australian-refugee.tk ارسال نمایید. لطفا از ارسال نامه های تکراری خودداری نمایید. پاسخ هر نامه ظرف مدت 24 الی 48 ساعت، به نامه های شما پاسخ داده خواهد شد.

 

ده ها خدمات دیگر توسط شرکت ما برای اتباع خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در خصوص ثبت نام اسکان مجدد در استرالیا ارائه میگردد و هزینه ای اندک در ازای این خدمات دریافت می نماییم.

برای ثبت نام می توانید به آدرس http://www.australian-refugee.tk مراجعه فرمایید.

برچسب ها فرم ثبت نام , ثبت نام استرالیا , ثبت نام برای استرالیا , ثبت نام مهاجرین افغانی برای استرالیا , سفر به استرالیا , مهاجرت به استرالیا , اسکان مجدد در استرالیا , http://www.australian-refugee.tk , australian-refugee.loxblog.com , ثبت نام، ثبت نام استرالیا، ثبت نام برای مهاجرت به استرالیا، مهاجرت به استرالیا، رفتن به استرالیا، سفر به استرالیا، راه استرالیا، اقامت در استرالیا، زندگی در استرالیا، آینده در استرالیا، تحصیل در استرالیا، مهاجر افغانی، مهاجر خارجی، اتباع خارجی، اتباع بیگانه، ثبت نام جهت اقامت در استرالیا، ثبت نام برای رفتن به استرالیا، ثبت نام برای استرالیا، ثبت نام جهت پناهندگی استرالیا، ثبت نام در مسیر استرالیا، افزایش میزان پناهندگی در استرالیا، پذیرس پناهنده توسط استرالیا، پذیرش پناهنده، پذیرش مهاجر، پذیرش مسافر، پذیرش کشور استرالیا، پذیرش توسط دولت استرالیا , استرالیا 40 درصد پذیرش مهاجر و پناهنده را افزایش داد. , اتباع خارجی حاضر در ایران، جهت ثبت نام برای مهاجرت به کشور استرالیا یه این سایت مراجعه نمایند. ,
ارسال نظر برای این مطلب

نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 16
  • بازدید کلی : 756